Ett år med bloggen! =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) <3 <3 <3 <3

 
Hipp, hipp hurra för bloggen som idag fyller ett år! =) =) =) =) Det är inte klokt vad det går fort alltså. Tänk! Det är redan ett år sedan jag skapade klubbenprinsessan.blogg.se! Tänker jag tillbaka på det så känns det som att bloggen skapades igår! Nåja, kanske inte riktigt så fort men fort har det allt gått. =) =) =) =) Jag firade jubileéumet med att äta vaniljglass med jordgubbar innan. Det var såklart jättegott och jag tyckte att jag åt den med andakt medan jag tänkte på att jag haft bloggen ett år nu. Men mer firande än lite jordgubbar och glass ska det bli! Hihi! =) 
 
Ja! Kära vänner! Jag skrev det där uppe precis men jag skriver det igen nu. Nu har bloggen klubbbenprinsessan.blogg.se funnits i ett år! =) =) =) Och på det första året med bloggen har det hunnit skrivas inte mindre än 407 inlägg! (Om man räknar med detta!) Men tänk! 408 inlägg på ett år bara! =) Och mer ska det ju såklart bli........ Den här bloggen är jag så otroligt stolt över och glad över att jag får skriva på så jag vill bara säga ett varmt tack till er som läser den och till alla er 38 medlemmar som går in på min klubb prinsessan på stardoll.com och deltar i disskutioner, tävlingar m.m. Utan er alla fantastiska medlemmar så hade varken klubben eller bloggen funnits! Love to you all! =) <3 =)
 
Med detta inlägget vill jag alltså tacka för det här första året och hoppas att de kommande åren blir lika ljusa och lyckobringande! =)  =) =) =) =) =)
 
TACK!!!!!!!!!!!!!!! =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
 
Slutligen vill jag också säga att under detta första år har bloggen hunnit uppdateras med en massa inlägg och inte minst minnen! =) Men jag kan ju inte publicera alla 407 inlägg igen. Så därför har jag klippt ihop ett kollage med bilder från de viktigaste och mest minnesvärda inläggen som vi har bloggat om under året (Där var några som inte fick plats) Men: Varsågoda här är kollaget:
 
 
 
 
Hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra! =) =) =) =) =) =)
 
 
/En tacksam och väldigt glad 2009_e =) =) =) =) =) =) =) =) =) <3 <3 <3 <3 =) =) =) =)
 
Källa: Dailymail.co.uk, svt.se, svenskdam.se, celebitchy.com
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp