Experience the dream!!! <3

Så är vi här nu i slutet av September och jag tänkte passa på att summera månaden lite.
September tycker jag har varit en bra månad på många sätt men det är. Speciellt en händelse i för mindre än en vecka sedan som fick september 2015 att bli en väldigt speciell månad i mina ögon:
 


I lördags fick jag uppleva det som varit lite av en dröm! Jag var på Malmö arena och såg på föreställningen "I love musicals"-tillsammans igen med Peter Jöback och Helen Sjöholm som åter igen hade ett artistsammarbete efter att ha spelat tillsammans i "livet är en schlager' förra året och 20 år sedan premiären av Kristina från Duvemåla i just Malmö. 
Det var iallafall en otroligt mäktig känsla att få gå på den där konserten iallafall och att man hade trevligt sällskap gjorde ju inte precis saken sämre! (= 
 
 


Nästa år skulle Peter spela "fantomen på operan" i Stockholm vilket är min absoluta favoritmusikal så då satsar vi lite högre!!!! (= (= (= (=
 
 
Foto: @COPYRIGHT PRIVAT!!!!!!!




Allmänt | |
Upp