Josefin Nilsson har tragiskt gått bort! =( =(

Mitt i Oscarsglädjen nåddes vi ikväll av det ofattbara beskedet att såmgerskan och skådespelaren Josefin Nilsson tragiskt lämnat oss. )= dödsorsaken är ännu inte offentligjord men vi har fått reda på att hon somnade in i sitt hem på Gotland med familjen närvarande, hon blev bara 46 år gammal och jag kan knappt tro att det här är sant! Jag känner bara till Josefin för sin roll som Eva i filmen "Eva & Adam" (från 1997, där hon spelade mot Björn Kjellman) samt för hennes medverkan i Melodifestivalen 2005 med låten "med hjärtans egna ord". (Då var jag väldigt liten men minns fortfarande den låten) Tydligen så var hon med i en grupp som hette Ainbusk också.
 
Detta är otroligt sorgligt och jag har varit helt skakis sedan beskedet kom men må du vila i frid!
 
 
Källa: Expressen.se
Allmänt | |
Upp