Elins jultävling! (: (avslutad)

Godkväll på er alla! Imorgon inleds äntligen vad jag tycker är årets mysigaste högtid. Och jag vet att detta kan vara lite i senaste laget men jag tänkte ju att vi skulle ha en jultävling som kommer att pågå t.o.m annandag jul. Detta kmmer att bli den sista tävlingen på lång tid så det gäller att anmäla sig till denna för att ha chansen att vinna. Denna gången är det ett minnesmärke från kronprinsessparets bröllop som en lycklig vinnare kan lägga vantarna på och jag tänkte att ni ska få skriva en motivering till varför ni vill vinna och vad och berätta också varför du tycker så mycket om Victoria och Daniel, jag kommer att dra vinnaren på annandagen. (:
 
Lycka till! <3
 
 
 

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Skulle vara fantastiskt att vinna, älskar kungahuset och vårt fina kronprinsesspar. Har följt dem sedan jag var tre år gammal. Har samlat på mig en hel del. Hade varit så roligt att vinna denna roliga grej. Jag håller tummarna. God fortsättning Elin och tack för din fina blogg och dina generösa tävlingar. Mvh Elias B-Johansson

Svar: Tack själv Elias så fint skrivet god fortsättning till dig m. familj också! (:
elin Hansson

Upp