Happy anniversary 💍

 
Grattis William och Kate! Idag Àr det sju Är sedan Kate Middleton Magiskt vacker i sin brudklÀnning frÄn Sarah Burton gick upp för altargÄngen i westminister abbey för att gifta sig med sin ungdomskÀrlek och landets kronprins William. Jag har ju sjÀlv varit pÄ rundvandring i denna vackra kyrka en hÀftig upplevelse och den Àr ju verkligen som gjord för kungliga bröllop. Williams och Kates bröllop kommer jag aldrig att glömma och inte alltför sÀllan Äterupplever jag deras stora dag i form av souvenir dvd:n BBC. NÀr william trÀffade sin maka för första gÄngen ryktades det att hon hade en poster av honom pÄ vÀggen, att hon sedan skulle gifta sig med honom hade hon sÄklart ingen aning om dÄ. Dock har kate sjÀlv dementerat uppgifterna om postern. Det som ocksÄ var vÀldigt speciellt med detta bröllop var att William sjÀlv körde sin brud hem i den öppna bilen med texten just wed. MÄnga trodde att det var look alikes och höll dÀrför pÄ att tacka hakan.
Imorgon Àr det exakt en vecka sedan Williams och kates familj fick sin 5:e medlem prins Louis sÄ just nu tror jag att de Àr mitt uppe i babybubblan och med att lÀra kÀnna lillprinsen. FÄr jag gissa tror jag inte att det Àr en omöjlighet att de vÀlkomnar ett fjÀrde barn i framtiden men just nu önskar jag att de bara fÄr njuta av att vara nyblivna trebarnsförÀldrar, Och att de fÄr mÄnga fler Är tillsammans fyllda med kÀrlek.
Om tre veckor vÀntar ett nytt bröllop och det hag blivit offentliggjort officiellt att William blir sin brors bestman likadant hade ju William. DÄ Àr det dock inte westminister abbey som blir platsen dÀr Meaghan och Harry blir man och hustru utan dÄ istÀllet st Georges chapel.
 
 
 
 
AllmÀnt | |
Upp