Nu är baby Sussex nära!

Hertiginnan Meghan har varit föräldraledig sen några veckor tillbaka det är bara dagar kvar innan hon prins Harry genomgår den största förändringen i deras liv. Bebisen som gått under kodnamnet "baby Sussex" under nästan hela graviditeten gör snart entré och jag tror inte att det dröjer veckor utan snarare dagar . Inför bebisen har paret nyligen flyttat (det bekräftades av Kensington palace för någon vecka sen och det är också ungefär så lång tid vi fått veta hur Meghan valt att föda. Detta vet säkert de flesta av er redan men efter flera månaders spekulationer står det klart att "baby Sussex" som jag har förstått det kommer att födas hemma med hjälp av barnmorskor som är vana vid hemförlossningar. Prinsparet väljer alltså bort den klassiska "Lindo Wing" Den privata avdelningen på St Mary´s Hospital i London där de andra kungliga bebisarna fötts i modern tid. Jag kan förstå deras beslut självklart vill de ha det så privat et bara går den första tiden med den nya familjemedlemmen. Jag hade ju sett framemot att få se Harry och Meghan stå på trappan med babyn och få den första glimten när de lämnar sjukhuset men de är ju kända för att gå sin egen väg och det tycker jag med all rätt att de ska få göra. Dagarna som följer nu kommer att bli väldigt spännande vi hoppas på ett glatt besked inom det närmsta....... <3
Allmänt | |
Upp