Prinsessan Estelles helg i Wien med mamma och mormor

helgen var en riktigt trevlig helg tyckte jag! Ovanligt mycket för mig att göra. (Hann med både teater och en tur på shoppingcenter innan jag avslutade min tredje och sista helg här i Kristianstad på ett tag. (Nästa helg ska jag äntligen hem och vila batterierna i västskåne igen och det ser jag verkligen framemot finns verkligen ingenting som går upp mot att komma hem trots allt även om det är väldigt roligt att vara iväg också. Prinsessan Estelle har också varit iväg i helgen, hon och kronprinsessan tog med sig drottning Silvia till Wein för en liten weekend de gick bland annat på djurpark belägen vid det kejserliga palatset Schönbrunn som för övrigt jag hade tyckt varit en "dream come true" att få besöka. (har fått höra att bland annat slottsparken där ska vara något utöver det vanliga och sedan är jag ju fullständigt överförtjust i kejsarinnan Elizabeth "sissi" de gamla filmerna har jag sett hur många gånger som helst och jag tröttnar aldrig...... Förutom att ha besökt djurparken handlade Victoria och Estelle Gräddbullar med det tyska namnet Schwedenbombe direkt översatt "svenska bomber" av en "bride-to-be". (kungligheterna hamnade nämligen i centrum för en möhippa)
Allmänt | |
Upp