En paljettklädd hertiginna.....


Jag har tagit en bloggpaus ett tag men nu är jag tillbaka igen och jag tänkte att jag skulle börja med ett inlägg om hertiginnan Meghan.
 
Hon har ju verkligen rivstartat sitt 2019 redan första veckan var hon ute på en del uppdrag både själv och i sällskap med prins Harry och jag ju mer jag får se av Meghan  desto mer gillar jag henne. Hon verkar ha en del gemensamma egenskaper med kronprinsessan Victoria. Likt henne så verkar också Meghan ha förmågan att "se" personerna hon pratar med. Jag upplever att både hon och Harrry tycker om att möta folk och vara sociala och tar sig vid varje uppdrag tiden att prata med .... Nu ser hennes växande mage  ut att vara riktigt tung att bära för såklart hamnar den ju extra mycket i rampljuset.  Senast vi såg den var igår vid ett besök på royal Albert Hall likt vid Victorias graviditet med Estelle bar hertiginnan en klänning i Royal blue med paljetter och en sådan bar ju kronprinsessan Vid nobel 2012. Riktigt roligt att se Meghan och hennes baby bump igen.Tänk att den redan är så stor och ska bli ännu lite större. Nästan så att man undrar om det går, kommer den kanske tidigare än beräknat?

Källa: www.madaboutmeghan.com, popsuguar.com
(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp