Bloggens födelsedag!

Jag hade nästan glömt bort det, haft fullt upp idag men så kom jag ju på vilken dag det var idag och det är ju bloggens födelsedag! I 6 år har den funnits nu och fullkomligt förgyllt min vardag. På 6 år har det blivit över 1000 inlägg helt otroligt egentligen och många fler kommer det bli. Jag har skrivit om kungligheter, skvaller och allt från både skolavslutning i 9an och skolstart i Kristianstad och studenten tills nu när skolan är över på riktigt. Ja det är många minnen som trängs här inne och det kommer att förbli en av de sakerna jag är som mest stolt över i livet. Tiden till att blogga varje dag och kontinuerligt har tyvärr inte funnits den senaste tiden men förhoppningsvis kommer det att bli lite mer regelbundenhet kring bloggandet nu under sommaren kanske inte varje dag men så ofta jag kan och har ork. Min "utflyktssäsong" har ännu inte börjat än (den börjar lite senare i år) men såklart kommer jag att blogga även om mina utfärder framöver. Sedan börjar jag jobba lite mer till hösten igen men mer om det i ett annat inlägg...... ville bara skriva ett litet inlägg såhär på bloggens födelsedag och avsluta det med GRATTIS BLOGGEN! (: <3 Vi hörs!
Allmänt | |
Upp