Prinsessan Madeleine: 6 år sedan vi sa "ja" till varandra

Det är icke att förglömma vårt eget prinsesspar som har bröllopsdag idag! De firar 6 år som gifta men den 8:e Juni är också ett speciellt datum för paret på ett annat sätt också för det är dopdag för prinsessorna Leonore och Adrienne som döptes på detta datum med 4 års mellanrum. Det må ha gått ganska lång tid sedan bröllopet nu och prinsessan och hennes man krossar betinglistornas profetsia, Inför bröllopet 2013 trodde de flesta att det skulle bli en skilsmässa efter 4 år men de fick minsann vatten på sin kvarn...... äktenskapet är "still going strong" som man brukar säga och jag hoppas livslångt. Prinsessans brudklänning måste vi prata om. Det spelar ingen roll hur ofta jag ser den för den tar andan ur mig varje gång, Madeleines brudklänning är en av de finaste klänningarna jag någonsin sett. (blir nästan mållös) Valentino Garavani som skapat den är sannerligen en mästare........
(Faktum är att jag älskade den klänningen så mycket att jag gick lite efter hur den såg ut när jag valde min balklänning till stuentbalen) Grattis på bröllopsdagen Madeleine och Chris!

(null)

Källa: De tre översta bilderna @PRIVAT fotograferade av mig på kungliga slottet @COPYRIGHT Mittenbilden Okänd källa (hämtad från instagram) Sista bilden: insystagram.com/ princessmadeleineofswedenhttps://www.instagram.com/princesssofiafamily/

Allmänt | |
Upp