Baby Archie Harrisson!

Som ni vet fick världen äntligen möta Baby sussex idag och det var ju fantastiskt underbart att se den lilla familjen och höra intervjun som var så oerhört hjärtlig. Nu behöver vi dock inte kalla den lille för "baby sussex" längre för nu har han ett namn och det är faktiskt väldigt otippat: Archie! Ett namn som jag fullkomligt älskar, kunde verkligen inte valt ett bättre namn tycker jag. Det är lite kul också för det är ett namn som jag tror att verkligen ingen skulle gissat på och det tycker jag är extra härligt med tanke på att de brukar vara så himla traditionella i Storbritannien annars. In i det sista trodde jag att det skulle bli ett traditionellt och lite "tråkigt" namn men istället visar Harry och Meghan raka motsatsen och går sin egen väg så underbart det behövdes lite modernare inslag i det kungahuset. I mellannamn ska han heta Harrisson vilket är en helt underbar hyllning till prins Harry även det var svårgissat men så fint. Vad han får för titel vet jag dock inte än men det tillkännages nog snart. Välkommen till världen Archie Harrisson Mountbatten Windsor (null)

Källa: Aftonbladet.se

Allmänt | |
Upp