Något av av det finaste jag någonsin sett och hört......

Nu vet vi mer detaljer om baby Sussex, nu har den nyblivna pappan mött media och jag måste säga att jag har aldrig tidigare känt mig berörd av ett sådant här ögonblick tidigare men att se Harrys lycka..... fantastiskt! Det lös i hela hans ansikte och jag var nära på att fälla en tår faktiskt. Prins Harry berättade att han och Meghans son kommit tidigt i morse alltså inte i eftermiddags som vi först trodde. Harry sa också att de fortfarande diskuterar namnet: "Det blir nästa steg". Såklart var han överväldigad över förlossningen som han beskrev som den häftigaste upplevelsen han varit med om och såklart hur otroligt stolt han var över sin fru. På onsdag verkar det som att vi får den första skymten av babyn då ska enligt planerna den lilla familjen visa upp sig så att (för att citera Harry: "alla kan se babyn". Jag kan knappt vänta tills dess så spännande! Harry avslutade mötet med ett stort leende: "this baby really is to die for" Detta pressmötet kommer jag aldrig glömma något av de vackraste ögonblicken jag sett och hört som sagt man kunde verkligen känna lyckan!

 https://m.youtube.com/watch?v=TT8H2nUNAmA

Källa: https://nationalpost.com/news/world/buckingham-palace-says-prince-harrys-wife-meghan-has-gone-into-labour-with-their-first-child
www.youtube.com/theroyalfamilychannel
Allmänt | |
Upp