💔

 
 Min fina morfar ❀ vaknar upp till det som skulle blivit din 75:e födelsedag .
Det har gĂ„tt nĂ€stan ett Ă„r sedan du lĂ€mnade oss och det kĂ€nns fortfarande vĂ€ldigt tomt och overkligt du som skulle vara hĂ€r med oss i mĂ„nga Ă„r till. Det fĂ„r mig att verkligen tĂ€nka till över hur skört livet verkligen Ă€r och att man inte ska ta allt förgivet. Jag har lĂ€rt mig mycket genom att följa din resa men en sak ska du veta: jag kommer aldrig glömma din enorma kĂ€mparglöd och den livsglĂ€dje du visade in i det sista för jag har aldrig sett nĂ„got liknande tidigare och aldrig fĂ„tt en sĂ„dan inspiration att varje dag leva livet fullt ut Ă€ven nĂ€r motgĂ„ngar hotar. Jag hoppas att Ă€ven om du inte kan vara hĂ€r att du ser oss frĂ„n din himmel och jag hoppas att du har det bra dĂ€r du nu Ă€r. ❀ idag pĂ„ din födelsedag brinner detta ljuset för dig.
Du saknas oss morfar! 💔😱
1944-2018 đŸŒč🕯
AllmÀnt | |
Upp