En uppriktig sorg

Vilken dag från helvetet rent ut sagt detta varit hitills och just nu känner jag mig som värsta hackkycklingen, ledsen och arg på samma gång. Brukar kunna bemöta kritiken som bloggen får på sociala medier på ett bra sätt men inte den här gången. Tårarna bränner just nu innanför ögonlocken och gråten, ja den sitter som en stenhård klump i halsen. Vet inte vad jag ska göra är så jävla rädd rent ut sagt för att förlora allt detta att förlora 6 år av mitt liv fördelat på över 1100 inlägg. Kan inte med ord beskriva den enorma enorma sorg oro, och ångest det medför hos mig. 
 
Om vi ska ta det från början så började allt detta med inlägget om Carl Philip och Sofias bröllopshelg på Capri. Jag lade ut detta in en kunglig facebookgrupp tillsammans med ett inlägg jag skrev igår om kronprinsessan. Under natten så har det alltså bildats värsta konsprationen mot mig i den här gruppen på grund av det här inlägget. Republikaner och pressfotografer spottar ur sig nedvärderande kommentarer som sårar mig fruktansvärt djupt. Det senaste som de använder mot mig är alltså att de påstår att min blogg skulle vara fylld av bildstölder och det träffar som en kniv rakt  i hjärtat. Klart jag inte stjäler bilderna! Jag anger alltid källa var jag hämtat de och jag kommer ihåg för några år sen när jag fick svar svar från kungliga slottet efter att ha skickat en förfrågan om deras bilder.kungahuset.se att jag gärna fick använda de förutsatt att källa angavs vilket jag givetvis gjort och sedan sist i inlägget skrev de "vilken trrevlig blogg du har" lycka till med den. Det är alltså inte överhuvudtaget tal om bildstölder men jag tillstår att källorna kanske inte alltid är angivna korrekta men det är endast för att jag inte vet hur man gör det korrekt. Det vill jag såklart bli bättre på. Sedan fick jag dessutom också reda på att det blivit en anmälan mot bloggen vilket fick mig att bokstavligt skaka av skräck.
Min blogg har så mycket mer än bara kungliga inlägg, den är fylld med mitt liv enda sedan jag slutade nionde klass och min tanke är att den ska få bli min självbiografi en dag. Men tar alla mina drömmar slut här  är detta slutet? Jag hoppas verkligen inte det men jag bestämmer inte och den ovissheten hemsk men jag har skrivit till blogg.se och bett de om hjälp med detta så får vi se. Det var viktigt för mig att få skriva detta inlägget, tråkigt att hat och negativitet får så mycket uppmärksamhet bara och just nu mår jag inte alls bra.... hoppas av hela mitt hjärta att detta löser sig!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp