prins harry och hertiginnan Meghan är inte längre kungliga!

Jag gråter nästan inombords nu, idag medelade drottning Elizabeth att hon och Harry samt Meghan kommit fram till ett beslut och det är yngsta sonsonen med familj ska lämna alla sina uppdrag. Alltså slutar harry och Meghan sina representationer för kungahuset och de har inte heller kvar sina kungliga titlar. Jag skulle vilja säga att detta nog är vår tids största kungliga skandal och jag tycker att det är så hemskt hemskt tråkigt att inte få följa Harry och hans lilla familj gillade verkligen de och framförallt så gillade jag Meghan. Tyckte att hon kom in som en "frisk fläkt" och med många nytänkande och moderna inslag som jag verkligen tyckte att de engelska kungahuset behövde.
Sedan får man förstå deras också vilket jag har full respekt för. Harry har ju haft dåliga erfarenheter av pressen med tanke på vad han och William fick gå igenom som unga. Meghakn klarar inte heller av livet i skuggan av de engelska tabloiderna och tillsammans känner de att de inte vill utsätta sin son för samma sak. Fullt logiskt och egentligen väldigt klokt. Men att inte få följa Archie när han kanske får ett syskon osv är jättejättetråkigt och jag kommer sakna harry och Meghan men förhoppningsvis så kommer det här beslutet att bli till det bättre för de  ingen kunglig eller ej ska behöva må dåligt och förståligt är att ett liv i offentligheten kan göra måendet värre.......
 
 
Allmänt | |
Upp