"Funkarpodden"

Nu till en mycket spännande nyhet: Vi på Jobbet håller som bäst på att starta upp en poddcast! Detta känns helt fantastiskt roligt att få vara med om och jag har hittills varit med och spelat in två avsnitt. Riktigt vad de kommer handla om håller jag för mig själv ett tag till. Jag tror att det var någon gång nästan vecka som adressen till denna kommer att släppas offentligt så då hoppas jag verkligen att ni lyssnar. (: Jag kan inte säga så mycket men redan nu kan jag utlova massor med spännande ämnen som lett till en rad intressanta disskutioner.  Detta vill ni såklart inte missa och när den finns ute offentligt så ör det under namnet "funkatpodden" pch då kommer jag även länka den här så att den blir lätt för er att hitta den. Sen kommer den också ut på både spotify och ituens inom snar framtid så att då kommer ni att hitta den även där.
 
 
Allmänt | |
Upp