Familjesemester! =) =) =) =)

Hej från Stockholm! =) Nu har vi äntligen kommit fram till hotellet, Scandic Alvik där vi ska bo under vår lilla semester och jag har precis slagit upp Ipaden för att kunna skriva ett inlägg! =) =) Jag kommer att blogga så mycket jag hinner (och orkar) under semestern. Jag vill ju hålla er underrättade även nu när vi lämnat Skåne! =) =) =)
Oj vad det var en lång bilresa hit och i början av resan tyckte jag att man satt och skruvade på sig riktigt mycket. Men efter några bitar mat och lite dricka så ordnade det sig. =) Vi gjorde tre stopp på vägen och besökte bland annat en rastplats i Gränna och där var såklart fullt av polkagrisar! =) Man kunde även se hur polkagrisar görs...... Vi köpte en påse polkagrisar med oss och tre sorters kolor! =) =) =) =)

Nej! Nu ska jag gå och upptäcka huvudstaden! =) =)

Vi hörs!

/2009_e =) =) =) =) =) =)


Godiset i Gränna! =) =) =) =)


Allmänt | |
Upp