Kate Middleton VS Louise Gottlieb! =) =) =) =)

Idag när jag bläddrade igenom svenskdamtidnings dopupplaga möttes jag av chock! Kate!????? Tänkte jag, men det var ju inga utländska kungligheter bjudna på dopet så hur går det ihop???? tänkte jag. Det tog ett tag innan pulletten trillde ner och då såg jag att det var ju inte hertiginnan Kate som var där utan det var en av prinsessan Leonores faddrar och prinsessan Madeleines bästa vännina Louise Gottlieb! =) =) =) Det var först idag som jag insåg hur lika hertiginnan av Cambridge och prinsessvänninan var. Där lurade jag visst mig själv väldigt bra haha! 
 
Men håller inte ni med om att likheten är slående!????? =) =) =) =) =) =)
 
 
/2009_e =) =) =) =) =) =) =)
 
 
Källa: kungligkoll.devote.se, expressen.se
 
P.S Imorgon är det en alldeles speciell dag! Då är det nämligen 1 år sen jag skapade den här bloggen! 
 
Det ska vi såklart fira! =) Ses då! =) =) =) =) =) =)
 
D.S 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp