Back in business! =) =) =) =)

Hej nu är jag äntligen här igen! =) =) Jag har ju haft ett litet blogguppehåll nu på grund av sjukdom och bristande ork men nu är jag här igen och det känns jättekul! =) =) =) Detta är mitt första blogginlägg från min nya lägenhet i Kristianstad. Jag har ju börjat skolan här nu som ni ju vet och jag trivs jättebra! =) =) =) =) =)
 
Under mitt lilla blogguppehåll har det ju hänt en del saker: Estelle har börjat på förskolan "Äventyret" i Danderyd, Igår var det ju val så Sverige kan komma att få en ny statsminister (Om Löwén nu lyckas bilda en regering) Ja... Sen har det kommit en massa babynyheter + att Prinsessan Madeleine och Chris sägs ha en äktenskapskris......
 
Allt detta ska jag försöka hinna blogga om i veckan men ni vet det är mycket med skolan nu och långa dagar så att jag kan inte lova att det kommer bli tid för så mycket bloggande som jag hade önskat!
 
Vi hörs när vi hörs helt enkelt men nu vet ni att jag är back in buissness iallafall! =) =) =) =) =)
 
/2009_e =) =) =) =) =) =)
 
 
 

Haha! Hittade den här bilden och tyckte att den var så rolig. Kungen med två tummar i luften! =) =) =) =) =) =) =)
 

Allmänt | |
Upp