Snötäcke.....

Nu har vintern kommit på riktigt!! Igår när jag var ute var det halv snöstorm, det bara snöade och snöade.   Framåt kvällen så la det sig mer och mer liksom ett vitt täcke av snö och när jag vaknade idag så låg "täcket" kvar, då hade det täckt hela trädgården:
 
 
 
Jag fick skicka Mail och SMS hela förmiddagen och tala om för skolan att jag är insnöad och inte kunde komma imorgon, som tur är har det börjat töa lite nu. Men usch vågar knappt tänka på vilken vinter vi kommer att få när jag ser all den här snön! Jag tror att vi i direkt motsats till förra vintern, (När det knappt kom någon snö alls) Att det kommer att bli en väldigt kall sådan i år... Jaja, bara att pälsa på sig vinterkläderna ordentligt!
 
COPYRIGHT @PRIVAT!!!!!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hoppas verkligen att det var första och sista snön för denna vintern ⛄❄

Svar: jaaaaa, hoppas jag verkligen också, sådant äventyr ni hade!!! (;
elin Hansson

Upp