En sprudlande glad Estelle! =)

Det är Fredag och för min del slutet på två lååånga sjukveckor för min del, lyckligtvis så håller det på att rätta till sig nu. Hoppas att ni bloggläsare haft en fantastisk vecka och njuter av kvällen för visst är ett veckoslut något alldelles extra??? Även kungahuset har haft det fullspäckat och i veckan släpptes ännu en bild på vår  kronprinsessfamilj:
 
 
Visst är det en vacker bild på en vacker familj??? Både vacker & unik har jag förstått. Jag vet inte exakt när bilden är tagen men det är faktiskt prinsessan Estelles första foto i riktig galaoutfit! Tänk vad stor hon har blivit nu och glad är hon som alltid. Den där gesten tycker jag är Estelle personifierad! (Jag ser att även rosetten i håret är med som lillsessan ju så ofta bär) 
 
Jag tycker verkligen om det här fotot, det visar på något sätt hur enkla och vanliga dessa människor är, två föräldrar som strävar efter att ge sin dotter en så vanlig uppväxt som möjligt fast hon bor på ett slott. Och det visar också verkligen vilken liten solstråle Victoria och Daniel har till prinsessa, fantastiskt med andra ord! (; =)
 
Källa: aftonbladet.se/Hovbloggen
 
Allmänt | |
Upp