Tre år bara flyger!!!! <3 <3 <3 =) =)

Jag höll på att glömma detta, om jag inte fått en "notis" på facebook så hade jag helt glömt bort att jag idag firar att jag haft den här bloggen i tre år!!!! KAN NI FATTA????!!!! Tre år bara flyger så därför fick detta inlägget heta just det. =) Just nu är jag mitt uppe i min sista vecka på sommarjobbet och att ladda för de två sista dagarna nästa vecka att jag varken haft någon särskilld tid eller för den delen ork att blogga. Därför har jag nu en massa tomma publicerade inlägg här som har stått i flera veckor och väntat på att bli klara (måste verkligen ta tag i det snart så att de blir klara för er att läsa) Det är extra härligt att trycka på tangenterna idag med tanke på att jag inte bloggat på ett tag och idag blir klubbenprinsessan tre år, ja den må vara tre år gammal men idag för ett år sedan hände också en annan grej som är relaterad till bloggen, jag tog det stora beslutet att "krypa ut" och visa vem jag var och jag kan inte vara annat än helnöjd med det beslutet, Nu har jag bloggat som Elin i ett år och jag vill tacka er för den superfina respons jag fått det här första året, men det slutar absolut inte där! =) För att fira bloggens tre år har jag satt ihop ett kollage med bilder från bloggåret 15/16. Nu går vi in på bloggens tredje år för att se vad det för med sig för något nytt och roligt. =) GRATTIS ÄLSKADE BLOGG!!!!! <3 <3 <3 

 
KÄLLA: @COPYRIGHT PRIVAT!!!!
Allmänt | |
#1 - - Linnéa:

Grattis bloggen!🎉🎉 Elin, du är fantastiskt duktig på att skriva. Ser framemot att fortsätta läsa om allt roligt du hittar på. Stor Kram Linnea

Svar: Jag tackar å bloggens vägnar och tusen tack Linnéa jag är så himla glad att du fortfarande följer mina äventyr STOR KRAM FRÅN MIG OCKSÅ!!!! <3 P.S kan du se dig själv nästan längst ner i den stora bilden??? =) D.S
elin Hansson

#2 - - Mamma:

Grattis till bloggen!!! Tänk så mycket du har hunnit att bjuda dina läsare på :D Ser fram emot nya inlägg från en idéspruta som du!!! Kram♥

Svar: Tack så väldigt mycket fler idéer kommer det allt att bli, ingen idétorka här inte KRAM!!!! <3
elin Hansson

Upp