Första jobbdagen avklarad =)

Hej! Det känns så skönt att få komma med ett positivt besked nu efter all skit har hänt i välden, terrordåd i vår älskade huvudstad bland annat )= Det är så fruktansvärt tragiskt och hemskt, ska jag vara ärlig så har jag bara väntat på det. Så till skillnad från andra svenskar blev jag inte så chockad för har hela tiden sorgligt nog haft en känsla av att det också skulle drabba oss, att vi inte längre kunde fly ifrån det. I fredags mitt på eftermiddagen när folk firade in helgen som bäst slog min obehagliga profetsia in 14.53 när 4 oskyldiga människor miste sina liv och många fler skadades på grund av en enda människor. Jag tänker mycket och vill på alla sätt hedra de alla som råkat ut för denna otäcka del av vår historia, av vår nutid uttrycka mina kondoleanser för alla dessa oskyldiga. För att citera vår kronprinsessa känner jag en stor sorg över det inträffade och jag vill också uttrycka min tacksamhet och stolthet som jag och många andra med mig känner för den enorma uppslutning och värme både till polis men ja, alla människor visat i stockholm, för stockholm. Det är stort att få ta del av och tillsammans kan jag känna hopp att vi kommer att ta oss igenom det här, tack för den ack så viktiga insikten som visat många att inte gräva ner sig i utan att stå rakryggade och stolta och kämpa för vårt Sverige. <3 
 
Något sådant här är ju oerhört tufft att gå igenom och därför tänkte jag ger er en liten ljusglimt i mörkret, hur mycket ljusglimt det blir för er vet jag ju inte men jag tänkte berätta att jag började jobba idag. ÄNTLIGEN! <3 Det var väldigt kul, trivdes som fisken i varrnet och kände att det var väldigt enkelt att ta min plats i redaktionen och träffa alla nya och trevliga arbetskamrater som visat en stor framåtanda och passion för sitt jobb och jag tror att jag kan hitta några riktigt goda vänner bland de, så det känns jättebra! =) Dessutom hade vi ett väldigt givande redaktionsmöte idag. Nu är min provanställning som adminstratör för funkar.se igång fram till oktober iallafall, sedan får vi se om det blir förlängt till en fast anställning vilket jag såklart hoppas på! =) =)
 
 
Den här päronbiskwin fick vi och äta som fika idag, till det?? Kaffe med mjölk såklart..... (;
 
@COPYRIGHT PRIVAT!!!!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Härligt Elin att du kommit i gång och att det känns positivt. 💜

Svar: Ja! Det känns verkligen fantastiskt att vara igång, jag har väntat och längtat! <3 =)
elin Hansson

Upp