Hur upplevde jag gårdagen?! =) =)

Hej från hotellet i Kalmar! Nu är vi i full färd med att göra oss i ordning inför dagens utflykt till Solliden som jag tycker är pricken över i:et för den här "resan". Det är förhoppningsvis idag det händer, Det finns speciella rullstolsplatser så just nu ser det både ut och känns som att jag har goda chanser att uppnå mitt mål för dagen uppdatering följer såklart senare..... men hur upplevde jag då kvällen igår och firandet av "grattis Kronprinsessan" live? 
 
Det finns bara ett ord som kan göra det rättvisa och det är: MAGISKT!!! Det var en stjärnspäckad repetoar med artister om alla gjorde sig fantastskt bra live men jag är särskillt imponerad av Magnus Ugglas insats jag skulle kunna se en live konsert med bara honom. =) För att inte tala om Christer Lindarw som kom mot slutet, och det bästa av allt: HAN GJORDE SILVIAPARODIN!!!! Jag såg inte riktigt hur de reagerade, men pappa sa att alla kunafamiljens medlemmar skrattade gott. 
 
Det var en väldigt trevlig kväll, hela den konserten är en helt annan sak live, på tv:n kan det bli lite tråkigt stundtals men det var bra drag hela tiden igår tyckte jag och vi hade en väldig tur med vädret. (Solen sken från det vi kom tills dess att vi gick och lade oss typ), får hoppasatt vi får lika mycket tur med vädergudarna idag.
¨Även igår var prinsessan Estelle med, jag tror att hon kommer till att vara md varje år nu när hon blivit lite större. Hon sktte sig exemplariskt och hela showen tog upp ögonblick ur kronprinsessans liv och barndom och lillprinsessan skrattade flera gånger åt sin mamma som liten, hon tyckte nog att det var väldigt roligt! (: Igår såg jag de bara på avstånd trots att jag satt vid pressbänken. (: (Det bara blev så av ren tillfällighet) Idag är dock min förhoppning att jag ska få se de lite bättre för nu drar vi som sagt snart iväg till Solliden. Ska bli väldigt spännande att se vad dagen kan bjuda på där. (:
 
Vi hörs!
 
P.S här kommer lite bilder som jag själv tagit.... mina privata filmer från tillställningen kommer även inom kort att finnas på min youtube- kanal! =)
 
D.S
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
@COPYRIGHT PRIVAT!!!!

Allmänt | |
Upp