Bästa dagen!! (: (: =) =)

Nu sitter jag här på plats på midsommarfirandet hos mormor och inväntar efterrätten med spänning som blir jodgubbar och glass fast jag har tråkigt nog börjat reagera allergiskt mot jodugubbar så jag får hallon och glass istället, mums! Det har blivit mycket party för mig den senaste tiden med syrrans student som jag var "gäst" på också min egen för exakt en vecka sedan idag och jag har ju inte bloggat om det sedan dagen innan så jag gissar att ni är väldigt nyfikna på att få höra hur allt var? 
Jag kan säga att det var den ABSOLUT BÄSTA dagen hittills i mitt liv och jag är sååååå glad och tacksam! =) Hela dagen var liksom som i ett "töken", det var så sjukt surrealistiskt allting men det var en toppendag. (ett tag trodde jag att mitt möte med prins Daniel på skolan några veckor innan skulle toppa min student) men studentdagen vann överlägset. Ni ser och förstår nog att det är svårt för mig att beskriva med ord hur bra den dagen var. Flakturen var ju den fetaste upplevelsen jag haft tätt följd av mina möten me kungligheterna jagåkte varuhiss upp till flaket, sedan spänndes jag fast med spännband såjag satt riktigt säkert (hade även med mig assistent däruppe som höll i mig med en stadig hand) Sedan åkte vi iväg ut med Kristianstads gator och då var det bara för mig att skrika, dansa vissla och tuta i min vouvouzela för full hals och det gjorde jag verkligen! (:
För att inte tala om vilken studentfest det blev sedan, mamma och pappa hade tillsammans fixat världens bästa studentfest och det var så himla trevligt att ha både vänner och bekanta på plats här hemma så att jag vill tacka alla som kom och firade mig det uppskattade jag verkligen.
 
Man brukar ju säga att "det viktigaste inte är presenterna" och det var det ju inte heller utan det var gemenskapen och att vi hade så roligt tillsammans men jag måste ändå framföra ett stort tack för alla presenter, de var verkligen jättefina och jag blev supernöjd och superglad med allting och (som även tidigare nämnts i texten: Tack för att ni som kom överhuvudtaget kom. Ja, på det stora hela: En bättre dag får man leta efter! =) 
 

 
 
 
 
 
OBS! CIDERN ÄR ALKOHOLFRI!!!! ;)
Allmänt | |
Upp