Jag ska till Victoriadagen 2017!! =) =) =)

Igår skrev jag om mitt möte med prins Daniel och nu gör jag mig klar för mitt nästa ungliga möte, en studentpresent från basta mamma och pappa: Jag ska till Victoriadagen!!! Hur galet!??? Ännu en "dream coming true" jag ska (åtminstone få se) en av mina största förebilder kronprinsessan Victoria live! (och det traditionella "Grattis Kronprinsessan" också med alla artister, nog för att jag ser framemot Christer Lindarws "Silviaparodi" mest, mitt framför ögonen på Silvia själv i egen hög person, Omg hoppas verkligen att det händer!) =) Men det största av allt är att jag ska få lov att vara där och fira kronprinsessan på hennes födelsedag. Dagen efter blir det upp i otan (stackars mina föräldrar, de kommer inte att få en enda lugn stund) (; (; =) =) och "packa sig iväg" från hotellet i Kalmar för då drar vi till Solliden och är på plats när Victoria tar emot sina gratulationer (hon har så speckat schema på sin födelsedag så de valde att senarelägga det momentet en dag)
 
Det är iallafall då det gäller för mig, man vet ju inte men vi kan väl hoppas att jag lyckas få en superbra plats även denna gång så att det kan bli en selfie med vår blivande drottning också, det hade ju varit jättekul! =) =) =) 
 
 
Bild från Victoriadagen förra året, källa: www.theyareallmyroyals.com
 
PSST..... Imorgon är det en speciell dag..... Det är bloggens födelsedag!!!, den fyller 4 år och då har jag en speciell nyhet/överraskning till er läsare! <3
Allmänt | |
Upp