Både Madeleine och kate (:

Shit vad mycket det händer i den kungliga världen nu och mitt i allt detta har jag blivit sjuk ): Åkt på någon influensa med feber och halsont så har varit hemma hela veckan. ): Dessutom har det varit Te deum för prins Gabriel där större delen av kungafamiljen var samlad, även prinsessan Madeleine och Chris. (De säger att man ska kunna skymta en liten bebismage redan men jag tycker att det var rätt så svårt (det beror nog också på den klänningen hon bar) Även den första bilden på vår lille prins har kommit och nu får vi för första gången se honom mer på riktigt, sist vi gjorde det var ju när de åkte hem från sjukhuset (då nerbäddad tryggt under en filt men nu får vi se honom på närmre håll och det är hans pappa Carl Philip som tagit denna bilden också. (Nu väntar jag med spänning på en syskonbild, men det viktigaste tycker jag är att den den lilla familjen får landa och komma till ro men lillebreror ska ha fallit i god ton hos Alexander som ska ha pussat och kramat sin bror vid första mötet har prinsen berättat.
 
Men babynyheterna slutar inte där........ I måndags gick det brittiska hovet ut och berättade att prins George och prinsessan  Charlotte också ska få ett småsyskon, William och Kate väntar nr 3. (: hertiginnan är mindre än 12 veckor gången just nu, men lider av graviditetsillamånde liksom vid tidigare graviditeter så därför fick de släppa nyheten nu. George 4 börjar dessutom snart skolan så de har ju mycket att göra nu föräldrarna, och man vet ännu inte när den tredje bebisen beräknas att födas (vad jag läst iallafall) men det innebär att Madeleine inte är den ända blivande kungliga trebarnsmamman utan Kate också, vilket minsann är glädjande nyheter från det brittiska hovet.  Såklart får vi hoppas att hertiginnan mår bättre snart också men hon är i goda händer och får läkarvård på Kensington Palace.
 
 
 Källa: http://www.marieclaire.co.uk
Allmänt | |
Upp