"Veckans dragning" v.35

I mina skor...... (: 
 
(Ja, haha!!!) lite annorlunda handling i den här dragningen... i mina skor. Ja, jag ska alltså berätta om mina favoritskor. Jag kan ju inte beskriva hur det är att gå i de och jag minns knappt (hur konstigt det än låter) vad jag har haft för skor, som ni vet sedan tidigare så har varken skor eller kläder varit något speciellt för mig som liten utan först nu på senare dagar. Dock vet jag vad jag har för skor idag som tur är och jag vet vilken modell jag gillar på skor. Jag älskar mina Rosa Adidas Original's av modellen Gazelle, de är både skitsnygga, (nu dock flitigt använda) och dessutom så påminner de om min fantastiska London-resa förra sommaren då de är köpta i "Londontown" . Bortsett från mina Adidas så gillar jag inte klackskor då de är besvärliga att sitta med i rullstolen. Just därför gillar jag inte det och det kan vara så himla irriterande då en del klackskor kan vara så himla snygga! (: Men det finns definitvit en uppsjö av andra skor som också är snygga och jag gillar sandalmodellen på festskor då de är väldigt praktiska att sitta med också och man kan bli sååå fin i de också, på studentbalen hade jag ett par guldpleterade sandaler, Jag provade så många potensiella balskor innan jag slutligen bestämde mig för de här som jag valde att behålla, men jag har aldrig känt mig så fin i ett par skor under hela mitt liv som jag faktiskt gjorde den kvällen, så klackskor är inte "hela universum" och "livsviktigt" på en fest men jag påstår inte att det är någon som sagt att klackar varit livsviktigt heller. Jag menar bara det som en slags metafor för att alla är olika vad gäller tycke och smak. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp