Another year in school is out! (:

Nu har jag sommarlov!!! Hur härligt!??? Två hela månader ligger framför mig där jag kan både vila och ta det lungt, få den återhämtning jag behöver och åka ut på små utflykter. Hade planer på London nu till sommaren men det har dykt upp lite tråkiga saker inom familjen tyvärr som gör att den resan troligtvis måste  vänta till hösten. Annars har jag inget särskillt inplanerat mer än att jobba litw nu i Juni när orken faller på.  (Jag tar det lite som det kommer helt enkelt) Men som jag har längtat efter det här lovet alltså nog aldrig så mycket som nu. Samtidigt har det aldrig kännts jobbigare att börja ett sommarlov...... många av mina bästa vänner slutar ju skolan idag och det innebär ju att man inte kommer att få se de till hösten (inte varje dag i skolan siom man är van vid att göra iallafall)
 
Jag har ju fått ett extraår i skolan eftersom jag blev sjukskriven julen 2016 efter mitt brock i magen annars skulle jag ju också slutat så det är klart att det känns lite vemodigt att jag går kvar ett år till samtidigt som det känns skönt. Ögonen har varit röda av gråt idag både av saknad av mina fina vänner men jag tror också en lättnad för att det äntligen är lov och det är alltid en obeskrivlig känsla. Nu fokuserar vi bara på att ladda batterierna inför det året som blir mitt sista någonsin på gymnasiet.
 
 
Idag fick jaghjälp av personalen på elevhemmet att skapa den här fantastiska håruppsättingen, gissa hur nöjd jag blev!???
Allmänt | |
Upp